Comun di Cjamin dal Tiliment

Ricercje svelte


< vai al contenuto centrale




Il tuo percorso: Tu ti cjatis chi: Comun di Cjamin dal Tiliment > Aministrazion > Sindic

Il sindic - Nicola Locatelli

Salût dal Sindic

 

 

Cu la plui sincere cordialitât o puarti il gno salût e chel di dute la Aministrazion Comunâl a chei che a stan cjalant il sît dal Comun di Cjamin dal Tiliment.

Chest imprest al permet a ducj di acedi di mût facil ai servizis e aes informazions dal nestri Ent, sedi par chel che al rivuarde la suaze aministrative sedi in gjenerâl.

Il Comun nol è tant grant, ma al è siôr di storie e di lûcs maraveôs, segnât di cuatri aghis publichis tuteladis e dal grant Tiliment. Dut câs e je la nestre comunitât il pont di fuarce di chest teritori; feminis e oms che si dedeein pal lôr paîs - mosaic di tancj piçui e impuartants cjampanii - sedi tes associazions, che cul volontariât denant lis scuelis, tal teatri, tal oratori…

Ancje se al à une posizion in bande des viis grandis di comunicazions, Cjamin dal Tiliment al ufrìs servizis di prime cualitât e al è duncje il lûc indulà imbastî il propri futûr. Nol è dome un desideri, ma alc di plui fuart, il pinsîr che la leture di chestis pagjinis e il contat cu la nestre Comunitât a puedin jessi une ocasion par vierzi lis puartis a tancj citadins gnûfs.

Buine navigazion.